mozilla

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 3 Lip 2001, 10:01:36 CEST

On Tue, 3 Jul 2001 martii w obgyn.edu.pl wrote:

>u mnie jest: ftp://obgyn.edu.pl/linux
>
>Testujcie dla i586
OK. Mam. Po raz pierwszy działa mi galeon :-))))))) Fajne :-))) Wygląda,
że działa szybciej lżej i zgrabniej od mozilli i konquerora (do tej pory
używałem zazwyczaj konquerora). A mozilla wygląda, ze faktycznie
_wreszcie_ chodzi stabilnie i się nie wywraca. Tak więc można chyba
powiedzieć, że wreszcie PLD ma jakieś stabilne przeglądarki :-)))
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl