mozilla

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 3 Lip 2001, 10:54:16 CEST

On Tue, 3 Jul 2001 martii w obgyn.edu.pl wrote:

>heh no tak, najlepsze w galeonie jest to że ma na wierzchu skalowanie
>fontów bo fonty jak każdy wie wyglądają .... nie tak jak powinny w
>X'ach.
Fakt, to skalowanie to rewelacja :-))))
A tak a'propos - wykryłem jedno miejsce w którym galeon się wykłada:
Idziemy do menu zakładki, klikamy Edycja, klikamy jakiś bookmark, i w
prawym dolnym rogu w miejscu gdzie zdaje się powinna pojawić się ikonka,
jest pusto - naciskamy sobie przeglądaj. No i po galeonie ...
a daje taki komunikat:
** ERROR **: file dialog.c: line 156 (dialog_set_parent): assertion
failed: (parent_window == NULL || GTK_IS_WINDOW (parent_window))
aborting...
Przerwane

A tak poza tym to na razie nie wykryłem nic innego - widać, że działa (to
jest wersja, którą ściągnąłem z adresu, który mi podałeś - ale wygląda na
to, że w PLD na ftp-ie jest ta sama :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl