Niech to szlag

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 3 Lip 2001, 11:08:38 CEST

[wtorek, 03 lipiec 2001], Jacek Rzęsista napisał(a):

> Oooo,  a spróbuj tego spod adresu podanego przez martiego (w wątku
> mozilla) - ewentualnie jak chcesz, to mogę też wystawić tego rpm-a (daj
> znać na priva). Bo mnie on działa  - a właśnie wszystkie poprzednie robiły
> seg-a. Oczywiście najnowsza wersja to galeon-0.11.1-0.cvs20010701 i tą
> sprawdzasz ? :-)

Na FTPie jest inna. Sprawdzałem z ciekawości tą z FTPa, bo kompilowana z
CVSu (0.11) jest OK, więc tutaj apel aby nowego galeona wrzucić już od
razu do głównego katalogu FTP.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter