Niech to szlag

Wto, 3 Lip 2001, 11:23:46 CEST

On Tue, 3 Jul 2001, Jacek Rzęsista wrote:
[..]
> Na ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i586/PLD/RPMS już jest ten nowy galeon -
> sprawdzałem jakąś godzinkę temu :-) Zresztą Kloczek pisał, że już jest :-)

Ja mam prośbę małą o ograniczenie nieco ilości listów. Przez ponad dwa
lata dzinny wolumen to było maksimu kilka sztuk. Pzrez ostanie kilkanaście
dni jest tego dziesiat sztuk, a ilość informacji istotnych nie zwiększyął
w tych listach nie zwiększyła się proporcjonalnie :)

Przy okazji. W test leży nowy geninitrd. Sam go beę jeszcze za kawałek
testował jak się zachowa w kilku mijsscacha i prosiłbym o wykonywanie prób
z generowaniem za pomocą tego skryptu initrd. O ile do wieczora nie będzie
jakiś zauważonych usterek to nowy geninitrd wejdzie do użytku.