XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 3 Lip 2001, 13:11:46 CEST

On Tue, Jul 03, 2001 at 11:41:41AM +0200, GoTaR wrote:
> Cześć!
>
> 1. Pakiety fontów wymagają /usr/X11R6/bin/mkfontdir - tylko nie mówią,
> że leży w XFree86.

Bo to jest nadmiarowa informacja i IMHO nie jest potrzebna.

> 2. Katalog /usr/X11R6/lib/X11/icewm/themes należy do 3 pakietów
> icewm-themes-packx, podczas gdy powinien należeć do icewm (zarówno on
> jak i icewm-themes-base wrzucają tam pliki).

Przenieść do icewm.

> 3. xinitrc z /etc/X11/xinitrc/Xclients woła which - a brak zależności.

Dodać.

> 4. qt wymaga OpenGL - nie ma takiego pakietu, jest XFree86-OpenGL.
>
> Powiedzmy że 2, 3 i 4 poprawię, ale w specach fontów coś nie mogę się
> połapać, więc gdyby osoba za nie odpowiedzialna mogła coś z tym zrobić
> to byłbym wdzięczny.

OpenGL jest meta-zależność. IMHO też jest nadmiarowa i wystarczyło by
Requires: libGL.so.1 które jest generowane automatycznie.

wuch/poldek/apt radzą sobie z tym doskonale.

--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/