rc-scripts i dhcp

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 3 Lip 2001, 15:58:17 CEST

Jan Rekorajski <baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl> writes:

> Jakich ty rc-scripts uzywasz? BOOTMETHOD jest AFAIR tylko w wersji
> z CVS, a wersja z CVS jest chwilowo zwalona.

No dobra, używam rc-scripts-0.2.10-1, ale do doców zagladałem cvsowych
bo mi było bliżej :)

> Normalnie masz BOOTPROTO=dhcp :)

To wiem, ale wygodniej mi było w instalatorze żeby to ustawiał w ifcfg-eth0
Oki, zmienię.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)