XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Wto, 3 Lip 2001, 16:31:03 CEST

On Tue, 3 Jul 2001, GoTaR wrote:
[..]
> Cóż, myślałem, że w PLD jest nieco odmienne nastawienie - bo jeśli tak,
> to pierwszy z brzegu:
>
> $ rpm -qR mutt
> [...]
> libtinfo.so.5
> [...]
> ncurses
> [...]
> $ rpm -q --whatprovides libtinfo.so.5
> ncurses-5.2-4
>
> Więc po co informacja, że to pochodzi z ncurses? @:P

> Ale niekoniecznie człowiek. A
>
> $ rpm -qp --filesbypkg *\.rpm | grep jakaś_biblioteka

> [...]

W sytuacji keidye nie mieliśmy apta, wucha czy poldka dodanie dodatkowych
zależności w listę tego co pakiet wymagał było wygodne. teraz to z lekka
przeszkadza i wygląda na to, że możnaby zaniechać zaniechać używanai tego
typu triku (o czym mówił już kiedyś Artur).
Instalatorowi nie bezie to przeszkadzać bdyby to znikneło. Mi także :)
Pośrenio baza pakietów zmniejszyłaby się nieco :)
Jeżeli nie byłoby protestów to możnaby wyciepać z rpm-a patcha który to
dodaje.