XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 3 Lip 2001, 17:40:19 CEST

On Tue, Jul 03, 2001 at 05:18:37PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Możesz, ale nie oczekuj że z tego powodu będzie dodawana _nadmiarowa_
> informacja do pakietów która ewidentnie _przeszkadza_ w rozwoju
> dystrybucji.

> Nikt nikogo do niczego nie zmusza.
> A co do analogii do find i nakładek to przytocze przykład locate.
> Możesz zrobić:
> locate plik.doc
> oraz:
> find -name plik.doc
> Teraz pomyśl co będzie dłużej trwało.
To zalezy od sytuacji (hint: baza locate jest odbudowywana zazwyczaj
raz dziennie). Ale to zdanie całkowicie na marginesie, patrz niżej.

> Tak samo możesz zrobić:
> rpm -Uhv \
> ftp://ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i686/PLD/RPMS/openssl-0.9.6a-1.i686.rpm
> jak i:
> apt-get install openssl
> lub:
> poldek -i openssl
> Które będzie szybsze ?
Nie sprzeczam się o to co będzie szybsze, tylko o to jakich aplikacji
i z jaką funkcjonalnością chcę używać. Mi wystarczy obecny rpm,
nic więcej nie potrzebuję. Jak wprowadzicie zmiany o który mowa
wcześniej, to zostanę zmuszony do używanie dodatkowej aplikacji.
W imię czego? (Coś wyżej napisałeś, ale nie znam bebechów
rpm-a i poproszę o wykład z przykładami cobym mądrzejszy był.)

[...]

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>