XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 3 Lip 2001, 17:48:13 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> A jak wygląda to, jak mam podmountowany po nfs aktualny mirror pld?

Generalnie
poldek -s katalog_RPMS -i whatever

albo zamiast -s do ~root/.poldekrc "source = katalog_RPMS"

choć akurat w przypadku który Tomek opisuje to nie wiem jak się
poldek zachowa dokładnie

Jakbyś chciał zostać betatesterem poldka to wersja 0.15.1 z test/

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)