XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Wto, 3 Lip 2001, 17:36:34 CEST

On Tue, Jul 03, 2001 at 17:01:48 +0200, Artur Frysiak wrote:

> [...]

Jej... Tomek dzisiaj prosił o ograniczenie liczby maili, a ja jednym
takim chyba wyczerpałem miesięczny limit;)

> http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=libGL.so.1

Niedawno było na temat sponsorowania czyichś rachunków przez tych ze
stałym łączem;-)

> Ale powiedz mi dlaczego nie chcesz korzystać z wymienionych narzędzi ?

Bo jak ściągam pakiety po modemie to nie za bardzo chcą te narzędzia
działać. A lubię wiedzieć, _co_ mam jeszcze ściągnąć.

Z drugiej jednak strony - dobrze by było wyciąć to, co nie jest
niezbędne, a tylko marnuje zasoby, zarówno systemów jak i ludzi, którzy
nad tym pracują.

Czy apt/cokolwiek potrafiłby działać jak rpmfind? Wtedy możnaby zrobić
bazę provides, która przekształcałaby bibioteki wyplute przez rpma na
nazwy pakietów, które je zawierają. Wystarczyłoby podpiąć to pod rpma,
żeby od razu mówił to, co mówi teraz, jednocześnie nie zrzucając całej
tej roboty na buildery.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>