rc.hdparm

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 3 Lip 2001, 19:34:10 CEST

[wtorek, 03 lipiec 2001], Stacho Pal napisał(a):

> -------------
> Sciagnalem i jeszcze z /test/i586 (pewnie to samo).
> Zainstalowalem i dalej brakuje '/dev/.devfsd'. :((
> Czy trzeba jeszcze 'cos' konfigurowac???

Trzeba odpalić demod devfsd w rcscriptsach nawet coś do tego było:

/etc/sysconfig/system:

# Mount /dev (Device Filesystem)
MOUNT_DEVFS=no

# Start DevFS daemon to preserve compatibility with old "style" device names
RUN_DEVFSD=no

Przynajminej pierwsze na yes. Drugie też będzie Ci potrzebne do starych toolsów.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter