gnomemeeting

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 4 Lip 2001, 08:24:07 CEST

On Wed, Jul 04, 2001 at 01:08:24AM +0200, martii w obgyn.edu.pl wrote:

> Witka,
>
> niestety po krótkiej walce nie jestem w stanie (zbyt mała wiedza)
> zmusić to coś do kompilowania. pakiety pwlib-devel i openh323-devel
> mają inaczej poumieszczane pliki niż zamierzył autor.
Autor nie przewidywał, że pliki "devel" będą umieszczone gdzie indziej
niż w kodzie źródłowym. Najwyraźniej nie brał pod uwagę w ogólę
możliwość robienia z pwlib, openh323 itp. pakietów.
Więc musiałem sobie radzić inaczej.

> Pewnie będzie potrzebny jakiś patch, ale nie wiem co patchować
> Ktoś mnie oświeci ???

Proszę zobaczyć jak to jest zrobione w innych pakietach korzystających z
OpenH323. Np. openam, lub ohphone.

I jeszcze jedno --- to co mamy w CVS nie jest za bardzo aktualne, ale
nie zdążyłem zapakować nowego pwlib i openh323.

Pozdrowienia,
        Jacek