XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Śro, 4 Lip 2001, 15:09:51 CEST

On Wed, 4 Jul 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> Tę bibliotekę znajdziesz w pakiecie gpm-libs :-)

Siet. Że też nie wpadłem na to że trzeba przebudować teraz pakeity zależne
od libgpm.so.1. A tak bajdełejem to jest jeden z tych ubacznych skutkół
dodawania zależności od pakietu jaki udostępnia bibliotekę o danym SONAME
(co nie było dotąd wymieniane publicznie jako argument ale przynajmneij w
moich rozmowach z Arturem z jego strony to padło i jest to coś przy czym
Artur ma rację).