Kilka dłobiazgów

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Śro, 4 Lip 2001, 15:22:52 CEST

Hej.
Kilka drobiazgów które tak mi się po drodze nasunęły.

1. fix-info-dir
W dużej ilości plików spec ciągle pojawiają się te same fragmenty.  Ot, np
restart rc-inetd, wywołanie fix-info-dir, restart demona... Nie można by
stworzyć jakiegoś makra które by to wywoływało? Zwiększyło by to nieco
czytelność plików spec.

2. TiMidity
O ile się nie mylę ten pakiecik wymaga czcionek dźwiękowych i bez tego ani
rusz. Ale chyba nic z tymi czcionkami na ftp ani w repo nie ma.

3. e2compr
Ktoś tutaj z tego cudeńka korzystał, dwa dni temu ja też zacząłem ;) Jeżeli
ktoś nie wie jest to kompresja ext2 na poziomie jajka. Generalnie wymaga
zpaczowanego jajka, oraz paru dłobiazgów w różnych narzędziach(e2fsprogs,
defrag). Zastanawiam się czy można by to jakoś wrzucić do PLD. Na stałe do
jądra nie da rady - autor sam pisze że kompresji nie da się wrzucić do modułu,
pozatym nie udało mi się w spaczowanym jajku wrzucić ext2 jako moduł. Ale może
jako opcja przy kompilacji? Albo też do jądra, ale nieaktywne.  Do tego
narzędzia - są jakieś argumenty przeciw zpaczowaniu e2fs i reszty do obsługi
e2c? Czy ustawić to jako kompresję warunkową(--with e2compr?).  Wiget w 1.40
e2fsprogs dodał do e2fsprogs chyba samą dokumentację do e2c...

4. avi-codecs
Działa komukolwiek pliczek l3codeca.acm z avi-codecs? Sprawdzałem na dwóch
różnych systemach i mplayer przy wczytywaniu tego pliku za każdym razem wywala
segfaulta. Po usunięciu go i korzystaniu z standardowego wbudowanego dekodera
wsio gra... Jeżeli ten pliczek nie działa, może by go z avi-codecs usunąć?

5. mandrake
wie ktoś jak można polubić mandrake albo redhata? Bueee

6. przebudowanie
mógłby ktoś w wolnej chwili przyjrzeć się dictd* i sysnews? Oraz puścić to do
przebudowania...
ZZ