openh323 i pwlib

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Śro, 4 Lip 2001, 17:19:02 CEST

Dnia Pańskiego 04 Jul, 2001, Jacek Konieczny napisał(a):
> Nowsze pwlib (1.1.31) to właściwie zrobiłem miesiąc temu, ale teraz

teraz jest 1.1.33, ale pewnie zadziała

> dopiero wrzuciłem do CVS. Samym openh323 nie miałem czasu się zająć
> (z tego powodu też pwlib od razu nie commitnąłem).
> Niestety mimo wakacji wciąż z czasem kiepsko :-(

hmmm, no bo ja z tego co zauważyłem to deko rzeczy poznikało z tego
openh323u.mak dlatgo patch się nie nakłada, moje jakieś mizerne
próby nie dały rezultatu.

Gnomemeeting właściwie się kompiluje tylko brakuje my właśnie tych
nowych plików które dostarczy nowe openh323

Martii