nowy instalator - odsłona 0.5

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 4 Lip 2001, 19:49:37 CEST

Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> writes:

> -------------
> Pierwsza uwaga, nie mozna gdzies podlaczyc 'normalnego' fdiska??

Pakiet z fdiskiem do doładowania jest, jednak może nie działać,
trzebaby static wersję zrobić.
Na initrd i tak go nie wrzcucę bo nie jest tam potrzebny

Dopiszę do TODO

> RH ma to do dzis. ;) Parted jest dla mnie zbyt 'madry', ja tam
> wole widziec 'cylindry i glowice'. :))

Parted jest wsadowy i jest używany w instalatorze w sposób
automatyczny.
Natomiast po to są instalatory żeby nie oglądać cylindrów i głowic - jak ktoś
umie to zainstaluje cały system z dowolnej dyskietki ratunkowej i żaden instalator
nie jest potrzebny.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)