Zepsuty rsync?

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 6 Lip 2001, 01:06:49 CEST

On 5 Jul 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> To nie katalog tylko binarka poldka wrzucona tam przez miśka
> (potrzebna!)
To czemu nie da sie jej sciagnac, rsync zglasza bledy (Permission denied)
i przez to nie moze byc na mirrorach?

M.

PS. BTW, czemu apt-get sie wyklada jak host z ktorego ma sciagac
pakiety ma przypisany do nazwy DNS'owej adres IPv6?
Z tego powodu musialem rozdzielic ftp.pld.kernel.pl i ftp.ipv6.pld.kernel.pl.
bo jak byl tylko ftp.pld.kernel.z adresami v4 i v6 to nawet apt-get update
nie dzialalo.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-