perl - zależności, pakiety/pliki Bundle

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 6 Lip 2001, 19:03:39 CEST

On Fri, Jul 06, 2001 at 06:29:48PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Jeśli to są wszystkie moduły perla to można to dodać do rpm-perlprov ale
> jeśli są pakiety które tego nie wymagają to pozostaje wpisywanie do
> poszeczególnuch speców.

Nie wiem czy dokładnie wszystkie - nie będę sprawdzał >400 speców.
We wszystkich, które oglądałem, Makefile jest robiony przez wywołanie
perl Makefile.PL, który ma "use ExtUtils::MakeMaker".

> Bundle nie ma ją racji bytu bo one są potrzebne jedynie do wciągniecia
> innych modułów podczas ich instalacji więc same sobią nie dostarczają
> jakiejś funkcjonalności.

Czyli do pliki Bundle/* (oraz odpowiadające manuale Bundle::*.3) są do
usunięcia z pakietów?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/