Nautilus

Piotr Janik pietlek w linux-pl.com
Sob, 7 Lip 2001, 12:18:04 CEST

Chcialbym sobie zrobic nautiluska.
Tylko mam pewne problemy.
Po skompilowaniu nautilusa mam takie errorki podczas uruchamiania:

--
Eel-WARNING **: GConf error:
  Object Activation Framework error:

** CRITICAL **: file gdk-pixbuf-render.c: line 349
(gdk_pixbuf_render_pixmap_and_mask): assertion `pixbuf != NULL' failed.
** CRITICAL **: file gdk-pixbuf.c: line 78 (gdk_pixbuf_unref): assertion `pixbuf != NULL'
failed.
Naruszenie ochrony pamieci
--
Oczywiscie dokompilowalem bibloteki: eel i librsvga
Jednoczesnie chcialbym sie zapytac czy ktos ma zamiar zrobic tego nautilusa i evolution dla

Dziekuje za pomoc

--
_____ Piotr 'Pietlek' Janik ____________
"Szukając człowieka - nie patrz na mnie,