Kernel 2.4.5

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 8 Lip 2001, 12:42:40 CEST

Cześć,

Właśnie ściągnąłem kernel 2.4.5 z test i zainstalowałem go. No i mam dwa
zastrzeżenie.

1. Ochydne logo przy starcie. Nie dość że brzydkie (w przeciwieństwie do
logo z oryginalnego kernela) to to nawet nie jest aktualne logo PLD. W
poprzednim kernelu tego nie miałem, ale nie wiem czy sam kompilowałem,
czy w pakiecie jeszcze tego nie było.

2. iptables się pluje że niewłaściwa wersja modułu. Wypdałoby może
jakieś Requires dać kernelowi. A tak w ogóle to się zastanawiam czy to
przypadkiem nie jest wynik jakiś zabaw z iptables z CVS? (ale jeszcze
się temu nie przyglądałem).

Jeszcze muszę znaleźć jakiegoś changeloga do tego kernela, żeby
stwierdzić czy może już sterownik aha152x naprawiony.

Pozdrowienia,
        Jacek