Plugin javy dla Mozilli

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 8 Lip 2001, 18:31:47 CEST

Witam

Spróbuję po kolei :). Chcę wrzucić do PLD plugin Java 2.0 dla Mozilli.
Sprawa wygląda tak,że jest dostarczany w pliku jre.xpi. Jest to zwykły
zip, który zawiera paręnaście plików plus instalator w java skrypcie.
Myślałem żeby zrobić tak. Spakuję katalog z javą i jej plugin po
instalacji do tara i wrzucę do repo. Następnie zrobie speca, który to
odpowiednio powkleja w katalogi. Jak myślicie?

Pytania które mnie męczą to:
* czy to zadziała (nie trzeba jakoś "rejestrować" tej javy?)
* czy licencja pozwala mi na przepakowanie plików

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter