o php uwag kilka

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 9 Lip 2001, 10:55:28 CEST

On Mon, 9 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> On Mon, Jul 09, 2001 at 03:59:10AM +0200, Przemek Piotrowski wrote:

[...]

> 4.0.6 mam prawie gotowe ale podeślij mi swe łaty może coś jeszcze
> przeoczyłem.

Czy buduje się osobny pakiet z libpdf_php.so? Bo jeśli nie, to niedobrze...

Acha, i taka uwaga. Któryś ze skryptów robi brzydką rzecz w php...
mianowicie, coś jest nie tak z automatycznym uaktywnianiem i dezaktywacją
modułów PHP-a. Skutki są takie, że mamy potem takie kwiatki w php.ini:

---
;UNIX Extensions
(...)
;extension=mysql.so
(...)
extension=mysql.so
(EOF)
---

Czyli skrypt dodaje zamiast odkomentować.
Co więcej, skrypt przy okazji robi bardzo brzydką rzecz - odkomentowuje
linię:

;extension_dir  =       /usr/lib/apache/php/

Która oczywiście jest błędna, bo rozszerzenia znajdują się w
/usr/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20001222/

Tyle moich uwag. Miło by było, gdyby nowa wersja php tych bulb nie miała...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl