o php uwag kilka

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 9 Lip 2001, 13:41:59 CEST

On Mon, 9 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> Podeślij patcha aby tak było.

Pozwolę sobie podesłać na grupę:
Nie, nie pozwolę. Za duży ;-)

Wystawiłem na http://195.150.102.226/~joshua/php-pdf.patch.gz

Wzorowałem się na innych rozszerzeniach - mam nadzieję, że za bardzo nie
popsułem ;-)

[...]

> Bo tak działa. Nic nie odkomentowywuje, jedynie dodaje/usuwa wpisy.

Szkoda. Ale lepsze to niż nic ;-)

> Tego ten skrypt nie robi. Coś innego musiało spowodować odkomentowanie
> tej linijki.

W php-common, w /etc/php/php.ini jest zakomentowana. Jedyne, co zrobiłem, to
rpm -ivh php, php-commmon, php-mysql, php-pdf, php-gd... i w pewnym momencie
patrzę, a linijka jest odkomentowana!

Może by tak wrzucić do php-common poprawionego php.ini, zawierającego
porządne extension-dir?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki