o php uwag kilka

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 9 Lip 2001, 14:32:27 CEST

On Mon, 9 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> [...]

[...]

> Nic co jest aktualnie w php.spec tego nie spowoduje.

Patrzyłem na /usr/sbin/php-module-install i faktycznie nie powinno to
odkomentowywać tej linii... cóż, na razie zrzucam to na karb zdarzeń
nadprzyrodzonych ;-)

> Najbardziej poprawana jest wartość domyślana z binarki.

Biorąc pod uwagę, że kieruje do katalogu /usr/lib/apache/php, który nie
istnieje, to nie jest to chyba poprawna wartość :-)
Mimo wszystko optowałbym za dorzuceniem patcha przerabiającego php.ini, żeby
uniknąć pytań typu "czemu w PLD-owskim PHP nie działa żaden moduł?".

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl