o php uwag kilka

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 9 Lip 2001, 14:51:25 CEST

On Mon, 9 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> [...]

[...]

> binarka == /usr/bin/php lub /usr/lib/apache/libphp4.so
> tam jest zawsze najbardziej poprawna wartość extension_dir

OK ;-)

> w php.ini linijka w extension_dir powinna być zakomentowana/usunięta o
> ile jest używana wartość domyślan. A jak ktoś chce sobie experymentować
> to niech sobie ustawia na co chce.

Dobra. Tylko ja powtarzam, że coś tą linijkę odkomentowało i nie byłem to
ja. A to znaczy tyle, że może się to zdarzyć też innym i będzie wiele płaczu
że "w PLD php jest zwalone". Dla spokoju wywaliłbym to /usr/lib/apache/php,
albo najlepiej wstawił tam to całe /usr/cośtam-zend-cośtam/ ;-)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl