mc

Czw, 12 Lip 2001, 16:19:47 CEST

On Tue, 10 Jul 2001, Blues wrote:

> Cos jest tez nie tak z mc+gpm
>
> $ mc
> TIOCGWINSZ failed
>
> wprawdzie mc uruchamia się normalnie, ale w logach jest:
> lip 10 19:11:37 blues mc: /dev/gpmctl: Brak dost pu
> lip 10 19:39:01 blues last message repeated 2 times
> lip 10 19:39:01 blues mc: /dev/gpmctl: Brak dostepu
> lip 10 19:49:30 blues mc: /dev/tty2: Brak dost

Zapewne dzieje sie tak o ile nie jest uruchomiony gpm (?).
O ile tak faktycznie ejst to należałoby poprawić żeby było możliwe
wystartowanie bez wyświetlanai tyhc śmieci o ile gpm rzeczywiście nie jest
uruchomiony.

> Tak na marginesie to należałoby przekompilować wszystkie programy, które
> mają w zależnościach gpm, a wymagają w rzeczywistości gpmlib.

Wystarczy, że osoba która się tego podejmie podbije rel pakietów
sprawdzjąc przy okazji czy przekompiluje się to w środowisku nowego ac/am.
Dla mnie bezie to wystarczajacy sygnał żeby to puścić na buildery.