KDE

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 13 Lip 2001, 02:14:42 CEST

Cześć

Właśnie robię commit kdelibs i kdebase. Wyglądają już całkiem nieźle.
Jeśli chodzi o aRts, to jest niezależny od kdelibs, ale nadal wymaga
mnóstwa innych pakietów i wydaje mi się że można to jeszcze wydzielić do
innego pakietu (coś w stylu arts-qt). Zobaczę jutro^Wjak się prześpię.
Nie powinno też być pętli w zależnościach kdelibs<->arts. Prawdę mówiąc
ostatnią poprawkę na to wprowadziłem bez sprawdzania, ale nie chce mi
się już teraz czekać na zbudowanie tych pakietów - kdelibs 0h50, kdebase
1h20. Jeśli ktoś to puści na buildery to się przekonamy ;)

Niestety wali się obsługa pluginów Netscape - wejście na stronę z
flashem kończy się SEGV, na szczęście tylko plugina, nie konquerora.

PS. Po dzisiejszej powtórce X-Files doszedłem do wniosku, że muszę się
trochę doszkolić. W drugim odcinku było coś o sieciach, komputerach itp
i za cholerę nic z tego nie mogłem zrozumieć, taką fachową terminologią
władali. Nawet mieli tam łącza T3, o niesamowitej przepustowości "45
kilo HERZÓW na sekundę"... ;->
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--