uwaga na nowy openssl

Pią, 13 Lip 2001, 20:03:40 CEST

On Fri, 13 Jul 2001, Jakub Bogusz wrote:

> Może zamiast podbijać SONAME wystarczy dopisać "%requires_eq openssl" do
> openssh.spec?

Podbicie SONAME powodować bedzie że przebuuje sie to we wąłsciwym
śrosdowisku i ewenryalne niedoróbki wyjdą na linkowaiu (jakoś tak wydaje
mi sięże może mieć to sens choc też sam stuprocentowej pewmnosci nie
mam).
Tak czy inaczej nie wiem czy nie powinniśmy olać tego wyłaczajac to
wewnętrzne sprawdzaniue wersji bibliotek sprowadzaąc całość do klasycznego
polnowanai SONAME. Z patcha mieczy wersja a i b nie wynika żeby w
najmniejszym stopniu zmienieło się API i całę to sprawdzaniee wygląda na
nadgorliwość :>
Gdyby teraz zdecydować, że usuwamy sprawdzanie to potencjalnie na
przyszłość odpadłybyby zapewne nie ejdne takie masowe przebudowanai całej
grupy pakeitów.
Rozumiem, że zapwne autorzy kierowali się tym że openssl jest sportowany
na wiele systemów i nie koniecznie wszędzie jest dostępna na tyle pewna
metoda kontroli wersji bibliotek jak SOANME w ELF czy a.out.