openssl 0.9.6b jeszcze raz

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 15 Lip 2001, 12:10:09 CEST

On Sun, Jul 15, 2001 at 12:38:23AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wycofałem z builderów używanie tej wersji i tak zostanie na razie.
> Proponowałbym się zastanowić nad tym żeby usunąć wewnętrzna kontrolę
> wersji openssl. IMHO byłoby to porządane bo tak najdrobniejsza zmian z
> konsekwencjami wypuszczenia przez ludzi od openssl nowej wersji będzie
> powodować duże zamieszanie.
> Tzrebaby suie tylko jeszcze zorientować jak ta kontrola jest robiona i czy
> jej usunięcie nie będzie psuć czegoś dla aplikacji przebudowanych na
> openssl bez takeij modyfikacji.

W openssh 2.9p2: entropy.c, linia 74

W źródłach innych programów nie szukałem, bo nie zauważyłem, żeby
odmówiły współpracy po upgrade openssl (z pozostawionym SONAME 0.9.6.1).
(sprawdziłem działanie lynx, links, w3m, apache)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/