rpm --rebuild glibc

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pon, 16 Lip 2001, 11:44:29 CEST

On Mon, 16 Jul 2001 10:43:54 +0200 (CEST), you wrote:
>Witam,
>
>Z gory przepraszam za glupie pytanie ale musze pilnie przebudowac glibc i
>nie wiem o co biega....
>
>rpm-4.0.2-26
>autoconf-2.50-2
>glibc-2.2.3-5
>
>Dostaje cos takiego:
>[...]
>+ ./configure 'LDFLAGS= ' 'CFLAGS=-O2 -march=i686' 'CXXFLAGS=-O2
>Dla Was to pewnie pryszcz... a dla mnie czarna magia... czego on chce? ;)

Chodzi o autoconf'a, musisz go odpalić zanim wykonasz `configure`, trzeba
porawić spec'a od glibc'a.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć