rc-scripts i interfaces

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 16 Lip 2001, 19:28:01 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> ONBOOT=no
> i już jest nie działający.

Tylko opatrzcie to stosownym i _WYRAZNYM_ komentarzem, bo juz widze
pytania: "mam wszystko utawione, a mi nie startuje".

OGLOSZENIE:
Dzisiaj nie bylo praktycznie lacznosci do 3miasto (czyli i do repo).
Powodem tego bylo przerwanie (przez koparke) swiatlowowdu, ktorym TASK
wychodzi na swiat. Niektore kluczowe uslugi zostaly zachowane poprzez
lacza zapasowe o malej przepustowosci, ale... nasze repo do nich nie
nalezy ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"
B.L.U.E.S.:
Biomechanical Lifeform Used for Exploration and Sabotage