kdelibs / nas (By³o: openssl 0.9.6b jeszcze raz)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Wto, 17 Lip 2001, 00:13:03 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> W³a¶nie usun±³em BuildRequires: nas-devel. Porpostu nie znam ¿adnego
> programu, który tego potrzebuje.

Potencjalnie tylko {,x}emacs mo¿e byæ chyba skompilowany z nas (grep na
specach powinien mo¿e pokazaæ jeszcze kilka sztuk.

Samo usuniêcie jednak to za ma³o. Zekrnij na
kdelibs-2.2-0.beta1.10.i386.rpm le¿±cy w test/i386 i zobaczysz ¿e
zale¿no¶æ od nas wpad³a do pakietu. Rozwiazanai s± dwa:

1) dodaæ BuildConflicts: nas-devel (¶rednio leleganckie ale do czasu a¿
   kto¶ nie zaktualizuje nas to i tak jest to do przyjêcia; zaraz pakeity
   z nas cofnê do test),

2) dodaæ patcha na wyciêcie w configure.in sprawdzanie czy nas jest
   zainstalowany.

W drygim wypadku nak³adaj±c tego patcha b±æ nie i zostawiaj±c warunkowo
BuikldRequires: nas-devel mo¿naby mieæ czyst± mo¿liwo¶æ wygenerowania
binarek uzywajacych NAS. Tak czy inaczej nawet z pachem domy¶lnie support
do NAS powinien byæ wy³aczony (na razie ma³o jest to popularne .. mo¿e cos
siiê zmieni za jakis czas bo wydaje siê ¿e po kilku latach zastygniecia
projekt zaczyna od¿ywaæ).

Proponujê na szybko wcieliæ punkt 1 ¿eby mozna by³o wreszcie mieæ
juz gotowe do testowanai kdelibs, a punk drugi o ile nie masz czasu mo¿esz
zostawiæ w TODO.
Punkt 2 ma jeszcze mutacjê. Mo¿na zrobiæ patcha który NAS bedzie w³±cza³
lub wy³acza³ na --with{,out} w wo³aniu configure. Co¶ takiego ostatecznie
IMHO powino nawet wpa¶æ w firmowe ¼ród³a kdelibs i dopiero na tym
zrealizowaæ odpwoeidniego bconda do NAS.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl