postfix-script.patch

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 16 Lip 2001, 22:40:01 CEST

Ja w sprawie, która już tutaj była poruszana (łącznie z forwardem listu
od autora postfiksa), a niedawno wróciła na pcolu.

Chodzi o kawałek pliku postfix-script odpowiedzialny za sprawdzenie, czy
katalogi postfiksa nie maja przypadkiem +w dla grupy lub innych.
Otóż ten skrypt dwóm osobom generował fałszywe ostrzeżenia, jako
"rozwiązanie" zasugerowano to, co obecnie jest w postfix-script.patch

Dlaczego "rozwiązanie"? Bo jak się ktoś przyjrzy instrukcji do finda, to
stwierdzi, że ten patch _nic_ nie daje. Obydwa polecenia (przed i po
spaczowaniu) powinny dawać ten sam wynik. I tak jest w istocie np. u
mnie. Autor postfiksa też napisał, że wszystko jest OK. Od conajmniej
roku czytam postfix-users i nikt oprócz Dominika się na ten "błąd" nie
natknął. W związku z tym sugerowałbym wywalenie tego pacza.

Jeśli znów ktoś będzie miał z tym problem, to mozna poszukać prawdziwej
przyczyny takiego zachowania (błąd w findzie? nie wiem...).

--
-- .-  Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec  -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price   | --