(fwd) gotar: SPECS FHS.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Wto, 17 Lip 2001, 08:50:18 CEST

On Tue, 17 Jul 2001 08:35:11 +0200, you wrote:

>!? Standardu!? A CO leży w test od dawna? Chyba że PLD chce się zamknąć
>wokół konkretnych wersji oprogramowania - to ja postoję.

To postój, ja używam 2.2.x i będę jeszcze długo bo 2.4.x dla mnie nie
wnosi nic nowego poza mniejszą stabilnością :P. Skoro chcesz 2.4.x to
sobie używaj ale nie każ mi na siłę tego robić. Dla mnie 2.2.x to
standard.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć