rpm -bb php.spec

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Wto, 17 Lip 2001, 10:58:02 CEST

On Tue, Jul 17, 2001 at 10:31:03AM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Zaraz... czy dobrze zrozumiałem, że udało Ci się uruchomić PHP z wbudowanym
> cpdf? :-o
> Mi się to nie udało, mimo dociągnięcia najnowszego cpdflib... zawsze było
> "checking for cpdf support...no".

Za pierwszym podejściem usiłowałem zainstalować sobie cpdf-a ze
źródeł, ale po chwili zobaczyłem, że jest też dostępny src.rpm.
Zbudował  się bardzo ładnie, za zastrzeżeniem, że musiałem
poprawić zależność od ghostscript-fonts, których w PLD nie ma :-)

Potem nastąpiła seria prób skompilowania php-4.0.6 (zakończonych
niepowodzeniem). Ponieważ czasu nie miałem dużo - machnąłem ręką
i postąpiłem nieładnie - zamieniłem opcje dotyczace gd i cpdfa
na --with-cpdflib i --with-gd.

Akurat takie okaleczenie speca nie podoba mi się zbytnio i będę
starał się w przyszłości temu przypatrzeć, ale w tym konkretnym
przypadku potrzebowałem czegoś, co by działało - nawet kosztem
elegancji :-/

Pozdrawiam,

--
Piotr Meyer - WEB Corporation Polska