(fwd) gotar: SPECS FHS.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 17 Lip 2001, 12:00:09 CEST

On Tue, Jul 17, 2001 at 11:54:59AM +0200, wrobell wrote:
> A ja protestuję przeciwko takiemu stawianiu sprawy. Nie chciałbym, żeby
> się okazało, że do używania PLD trzeba na jajo nałożyć kilka różnych
> patch-y, które mi są niepotrzebne. Prosiłbym o zdrowy rozsądek,
> tak jak to jest dotychczas. Wymagania co do netlink-a czy jeszcze
> tam jakieś jazdy z proc-em są dopuszczalne, bo nie sprawiają większych
> problemów, ale nie powinno być tak, że mi system nie będzie działał,
> bo nie nałożyłem łaty na standardowe jajo.
A czy ja napisałem, że tak ma być? Osobiście też uważam że PLD powinno
działać z "czystym" kernelem, ale wtedy jakieś problemy z "rpm -V" IMHO
są dopuszczalne. A kernel dystrybucyjny, to bardzo dobre miejsce do
umieszczenia różny, ale dobrych i sprawdzonych patch --- gdyż pozwala to
brudną robotę zrobić raz i nie musi każdy użytkownik sam się z tym
bawić. A patch openwall, o który tu się rozchodziło to bardzo mądra
rzecz --- nie ogranicza niczego za bardzo, nie daje specjalnych wymagań
dla innych pakietów, a zwiększa bezpieczeństwo, a przynajmniej
prywatność użytkowników.

Pozdrowienia,
        Jacek