2.2.19 vs 2.4.x

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 17 Lip 2001, 15:52:04 CEST

On Tue, 17 Jul 2001, Jacek Osiecki wrote:

> Tylko w takim razie sugestia - by BARDZO wyraźnie zaznaczać, który pakiet z
> takich czy innych powodów nie współpracuje z kernelem 2.4.x lub 2.2.x...
Sam tak mam, tj. moge przy bootowaniu wybrac 2.2 lub 2.4.
Wszystkie podstawowe uslugi dzialaja: apache+php, ftp, qmail, pop3.
Tylko w starym firewall-init trzeba dodac opcje na sprawdzenie
czy to 2.4 i ladowac modul ipchains. Jeszcze rc.hadparm mial problemy
gdy brakowalo devfsd, nie ustawial opcji, po zainstalowaniu jest OK.
pzdr
Stacho Pal