2.2.19 vs 2.4.x

Wto, 17 Lip 2001, 16:46:25 CEST

On Tue, 17 Jul 2001, Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Zaniepokoiły mnie pomysły przejścia na kernel 2.4.x...
> Pytanie: czy jest to konieczne?

Nie. Nie ma takiego pomysłu na razie :)
Sam wiesz, że 2.4 jeszcze sporo brakuje do stabilnego działania. Inni też
to wiedzą ale nie blokuje to wcale i w najmniejszym stopniu prac nad
samym pakeitem z kernelem 2.4 dla tych którzy chcą to robić.
Myślę, że osoby które używaja 2.4 same w pewnym moencie zaczna przekonywać
tu do przejścia nad 2.4 .. i wtedy bezieto moment w którym można będzie
się zacżąc nad tym głebiej zastanawiać :)
Na raize takich osób mówiących coś takeigo otwarcie i głośno jeszcze nie
ma :)

[..]
> IMHO najlepiej będzie poczekać na 2.2.20 i właśnie ten kernel zostawić jako
> docelowy dla PLD 1.0.

Ano wszystko wskazuje na to że tak raczje będzie.