postfix, sasl itp...

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Wto, 17 Lip 2001, 19:23:39 CEST

Takie 2 rzeczy odnośnie postfixa, sasl i tls:

W pliku master.cf jest taki wpis:

smtps     inet  n       -       n       -       -        smtpd -o smtpd_tls_wrappermode=yes -o smtpd_sasl_auth_enable=yes

A powinno być ssmtp - bo tak jest w /etc/services.
A bez tego będzie się rzucał, że nie zna takiej usługi.

Ja chcę np. korzystać z 2 smtpd (dlatego odkomentowałem tą linijkę),
tak, żeby jeden działał z tls a drugi bez.

Druga sprawa: po zainstalowaniu cyrus-sasl-saslauthd
jest domyślnie skonfigurowany na korzystanie z pamów.
Jednak brakuje pliku /etc/pam.d/cyrus z odpowiednimi
wpisami.

Czy można to jakoś poprawic ?

deresz
--