gotar: SPECS FHS.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 17 Lip 2001, 21:38:19 CEST

On Mon, Jul 16, 2001 at 09:01:43PM +0200, GoTaR wrote:
> [...]

Nie chodzi o 2.4 tylko o brak openwalla.

> rpm -V FHS zwraca zmienioną grupę.

Proponuję dla tego katalogu %verify (not group).
Ewentualnie verifyscript sprawdzający czy grupa jest root albo proc,
jak inna to pokazuje błąd.

> /proc tak czy inaczej ma 0555, więc IMHO jest to bez znaczenia (!?).

gid ma znaczenie dla openwalla. Innej grupie po prostu nie pokaże
niektórych plików/katalogów, niezależnie od mode.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/