2.2.19 vs 2.4.x

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 18 Lip 2001, 16:13:01 CEST

On Wed, 18 Jul 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Jakie nowe karty mają wsparcie dla FB w 2.4.x (i czy nie dało się tego
> wcześniej uzyskać przez VESA?).

np. mnie najbardziej interesujacy 3dfx :) Rivy chyba tez nie ma w 2.2

Ale skoro piszesz o _mozliwosci_ fb poprzez VESA to znaczy, ze nie
korzystales z tego. Chodzi o roznice w _wydajnosci_ pomiedzy VESA a
natywnym trybem.

> Do czego wykorzystuje się DRI?

Akeceleracja 3D

> A to rzuca całkiem nowe światło na twoje wypowiedzi ;->

:)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"