2.2.19 vs 2.4.x

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Śro, 18 Lip 2001, 16:39:51 CEST

On Wed, Jul 18, 2001 at 04:17:39PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Mam TNT2 i FB via VESA...
A jakie masz odświerzanie? Bo o ile mi wiadmo, bez żadnych kombinacji
(boot DOS-a) to możesz mieć tylko 60Hz. Po 16 godzinach dziennie
przed komputerem byłbym ślepy po miesiącu.

> Moment. Czy ty używasz FB w X??? Jeśli tak, to dlaczego? Na konsoli to
> jeszcze rozumiem, pingwin przy starcie ;), wyższa rozdzielczość, ale po
> co używać FB w X?
Ja na ten przykład używam na jednym z kompów (tym w pracy), gdzie mam
ATI, którego egzemplarz jest na tyle felerny, że nie działa fb i X-y
z natywnym sterownikiem.

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>