zepsuty qmail

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 19 Lip 2001, 13:10:04 CEST

On Thu, Jul 19, 2001 at 12:50:16PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> http://lists.linux-india.org/lists/linux-india-help/200101/msg01796.html
>
> Tu jest metoda na wyłączenie SMTP AUTH w Netscape. Jednak jest to tylko
> workaround na właściwy problem.
> (dla leniwych:
> "but Netscape always tries to authenticate,
Nawet wtedy gdy serwer nie zgłosi żadnej metody AUTH?

> which can
> be stopped by putting the following line in preferences.js
>
> user_pref("mail.auth_login",false);
To nie wchodzi w grę. Klienci muszą być w stanie sami to sobie
skonfigurować.

Ja przerobiłem już tego patcha do qmaila, tak że dodatkowy argument do
qmail-smtpd jest opisany w manie i że jak go nie ma, to serwer nie
zgłasza AUTH-LOGIN. IMHO to ma sens, ale po tym mailu się jeszcze
zastanawiam.

commitnąć?

Pozdrowienia,
        Jacek