PLD 1.0

Śro, 18 Lip 2001, 01:49:32 CEST

Arek <areq w topnet.pl> writes:

> Coraz częściej mówi się i pisze o rychłym pojawieniu się stabilnego
> PLD 1.0.
> Moje pytanie:
> Co z tcpd i nowymi rc-scriptami (TOTAL_NEW) czy
> czy wejdą w skład 1.0 (używam obojga i myślę iż warto)
Totalnew nie wejdą. Nie są kompatybilne z HEAD jeśli chodzi np. o
format ifcfg-*, parę rzeczy w nich nie działa (np. atm). Z drugiej
strony jest parę nowych rzeczy (support do ppp-watch, wvdiala, ,
kernelpnp, zmienione usb, umount bindowanych filesystemów, iucv,
plusb), a wkrótce dojdzie obsługa wireless i irda.

Zbyt w nich mieszam (domowy cvs) i nie chcę zaśmiecać skryptów
kompatybilnością z rc-scriptsami HEADowymi.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/