Plex86 vs Bochs

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Czw, 19 Lip 2001, 20:51:38 CEST

> Czy ktos wogole przygotowuje lub ma zamiar przygotowac pakiety z wyzej
> wymieniowymi aplikacjami ?
> Programy te sa jak najbardziej potrzebne, wiec nie widze przeszkod zeby ich nie zbudowac
:)
> Jesli nikt nie ma czasu, to ja moge przygotowac odpowienie pakiety (mam rw do serverka
cvs :))))
> Zajmie to troche czasu (moze po niedzieli), ale pakiety przygotuje.

>Spec dla pleksa znajduje się cvs-ie, przy czym >nie był aktualizowany do
>nowych żródeł. Zatem do pracy! "Trzeba >budować, organizować!"

Informuje, ze plex86 jest juz przygotowany.
Zrodelka i poprawiony spec znajduje sie na cvs.
Zachecam do sciagania i budowania.
Mam nadzieje ze gotowy pakiet i386.rpm za niedlugo pojawi sie na ftp :))

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka

Zostan selekcjonerem! Wybierz swoich graczy i wkrocz z nimi do I Ligi!
Pilkarska Ruletka: http://ruletka.interia.pl/. Ostry start 21 lipca!