uprzejmie donoszę: xinetd i ipv4

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 19 Lip 2001, 21:00:27 CEST

On Thu, 19 Jul 2001, Piotr Meyer wrote:

Witam.

> Czy ktoś używa może xinetd (2.3.0-1 dla i386) na serwerze
> z ustawioną w /etc/modules.conf opcją  'alias net-pf-10 off'
> i otrzymywał takie komunikaty?
>
> Jul 19 09:54:29 leo xinetd[28056]: socket creation failed
> (Address family not supported by protocol (errno = 97)). service = redir2
>
> Problem ustąpił mi po przekompilowaniu xinetd bez obsługi ipv6.

Na moich wszystkich maszynach dziala, zarowno z opcja ipv6 jak i bez. Na
wszystkich maszynach mam jednak wkompilowana obsluge ipv6, oraz
nie posiadam powyzszego wpisu w modules.conf. Zreszta mialem maly dylemat
upgradujac speca do 2.3 czy opcje ipv6 zostawic.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl