Sawfish

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pią, 20 Lip 2001, 02:12:45 CEST

Witam!

On Fri, 20 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przed chwilą puściłem jeszcze raz. Dokładnie w ten sam sposób wywala się
> to na wszystkich builderach. Czy rep-gtk, librep i inne rzeczy potrzebne
> Sawfishowi masz z ftp ?

Tak, tylko, że znając życie niekoniecznie najnowsze, rep-gtk i librep
ostatnie, natomiast glibc jest kilka release do tyłu. Ale nigdy nie
sprawiał problemów. Postaram sie dociagnac nowsze wersje i zobacze na czym
sie sypie.

                   Pozdrawiam
                     Artur

Zostan selekcjonerem! Wybierz swoich graczy i wkrocz z nimi do I Ligi!
Pilkarska Ruletka: http://ruletka.interia.pl/. Ostry start 21 lipca!