nowe PHP - gd

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pią, 20 Lip 2001, 10:02:22 CEST

Hej!

Po upgrade do nowego PHP zdziwiłem się nieco, bo działanie pewnych funkcji z
modułu gd uległo zmianie. Na razie zauważyłem odmienne funkcjonowanie
funkcji dotyczących TTF'ów - po pierwsze funkcje nie przyjmują relatywnej
ścieżki do czcionki, co w moim przypadku - gdy jestem administratorem -
wielkiego kłopotu mi nie sprawia, lecz dla zwykłych użytkowników którzy mają
konta ftp chrootowane jest jakby "pewnym" problemem.
Po drugie: wygląda jakby do rozmiaru czcionki dodawane było kilka numerków.
Czcionka o rozmiarze 12 wygląda co najmniej na 15.
Czy są to efekty zamierzone i tak już zostanie?

Pozdrawiam
Hocus