cdromy dla apta

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 20 Lip 2001, 13:10:16 CEST

Wygląda na to że apt oczekuje specyficznej
struktury katalogów na cdromach które mają być wykorzystwane
za pomocą apt-cdrom

Aktualnie skrypt do generowania iso umieszcza indeksy apta
w strukturze takiej jak na ftp: katalog apt/
i w środku indeksy i linki.

Tymczasem apt-cdrom spodziewa się katalogu .disk/ tam szuka
infrastruktury aptowej (jeszcze nie wiem dokładnie czego)

W tej sytuacji można iść w dwóch kierunkach:

1) załatać apta
2) dostosować skrypt do generowania iso

Ja wolę opcję 2), ale czekam na komentarze

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)