2.2 vs 2.4 -- propozycja

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 21 Lip 2001, 22:10:11 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> IMNSHO jest to straszne kombinowanie i robienie zamieszania.
> Kernel 2.4.7 jest już wystarczająco stabilny żeby się znalazł jako
> podstawowy w dystrubucji. Wystarczy żeby się kloczek wreszcie wziął
> przygotował konfig na sparc64.
>
> To co proponujesz wprowadzi taki zamęt że długo się spod niego nie
> wygrzebiemy - a chyba chcemy zrobić w pełni funkcjonalną dystrubucję?
>
> Mój projekt jest taki:
> 1) skompilować kernel 2.2 i wszystko co go wymaga
> 2) przewalić to do /supported
> 3) przejść definitywnie na 2.4
> 4) Zapomnieć o 2.2 (modulo security)
to moze zapomniec o 2.4 i odrazu poczekac na pre-2.5 ?
bo mnie nie pasuje takie podejscie.. bo to kwalifikuje ze wiekszosc
zasobow bedzie mogla stwarzac problemy na maszynach z 2.2.x
wiec jak tak to wszedzie requires do kerneli 2.4 (bo conflicta za latwo
obejsc..nie majac zadnego kernela wg rpma)

> Powyższe nie będzie dotyczyło sparc32 na którym 2.4 AFAIK nie działa,
na sparc32 moze sie pojawi port..ostatnio cos o tym pisali

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,